متن ترانه راز ناصر عبدالهی
نوشته شده توسط : علی شریعتی

دانلود آهنگ راز ناصر عبداللهی در موزیک ویدئو

یه زخمِ کهنه روی بالم
یه آسمون که چشم، به رام نیست
به غیر واژه غریبی، چیزی توی ترانه هام نیست
حتی یه آینه، پیشِ روم نیست
که اسممو یادم بیاره
تنها ترین مسافرِ شب، تو خلوتم پا نمیزاره
ازم نخواه با تو بمونم، تو هیچی از من نمیدونی
اگه بگم راز دلم رو
تو هم کنارم نمیمونی
ازم نخواه با تو بمونم!! تو هیچی از من نمیدونی
اگه بگم راز دلم رو

 

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

معرفی خوانندگان در سایت موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

تو هم کنارم نمیمونی
دلِ من، از نژاد عشق
از تو و از ترانه، لبریز
یه دنیا غم توی صدامه
مثل سکوتِ تلخِ پاییز
من یه پرنده غریبم، من از نژاد آسمونم
میون این همه ستاره

جستجوی ترانه ها در موزیک ویدئو


من یه شهابِ بی نشونم
ازم نخواه با تو بمونم!! تو هیچی از من نمیدونی
اگه بگم راز دلم رو
تو هم کنارم نمیمونی
ازم نخواه با تو بمونم!! تو هیچی از من نمیدونی
اگه بگم راز دلم رو
تو هم کنارم نمیمونی

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

دانلود آهنگ های کودکانه با موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪







:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: